sobota 8. května 2010

Postaiblový vertikal

Po delší době jsem se pustil do konstrukce vetikální anteny pro KV. Nakonec jsem jako základní konsukci použil teleskopický rybářský prut o dělce 3,3m a transportní velikosti 45cm a váte 120g. prut jsem totálně odstrojil a to jak oka pro průchod saturny tak uchyty pro naviják. středem prutu jsem provlékl drát o průměru 1,2 mm. verikaál uchycuji do spodní části stativu pro fotoaparát na ten je uchycen pomocí gumových pásků které jsou vyrobeny z duše kola. Vertikál je připojen k automatickému tuneru Z 11 PRO.

Bohužel nemám žádný antení analyzátor rozhodl jsem se k proměření swr pomocí radiostanice. Mezi radiostanicí a vertikálem je připojen antení tuner Z 11 PRO díky němu je možné přispůsobit antenu od 7 do 50 MHz.

Posted by Picasa

Žádné komentáře: